joi, 26 februarie 2015

Chestia asta numita blog poate da dependenta

Frate, chestia asta numita blog poate da dependenta, dupa cum am observat imediat ce am publicat al doilea articol si mi-am promis ca merg la somn. M-am uitat la aspectul blogului, m-am declarat multumit si m-am simtit cuprins de o vraja ce ma tot indemna sa mai scriu ceva. Idei am multe, dar este miezul noptii si nu ma pot concentra indeajuns. Prefer sa insir baliverne, ca pe un exercitiu pe care nu il fac in word, ci direct in spatiul public, pentru toti ochii ce vor poposi vreodata pe aceasta pagina. Am un articol inceput in ziua cand mi-am facut blogul, insa prefer sa il mai las la copt. Mi-ar placea sa scriu despre mine, despre pasiunile mele, despre ceea ce astept de la viata si despre ceea ce am cunoscut in viata. O voi face, incetul cu incetul. 
Chestia asta numita blog poate da dependenta.
Minutele trec, ochii mi se inchid, degetele tasteaza tot mai greu. Cu toate astea, scriu in continuare, caci vrea sa vad ca se umple cu ceva blogul. E tare urat asa, pustiu, golas, aproape abandonat. De data asta vorbesc cat se poate de serios, plec la somn! Se aude, Nicule? :)))

Un comentariu:

  1. Dormiii, Nicusor ca esti tare obosit :)))) ai timp sa scrii si pe blog :)

    RăspundețiȘtergere