marți, 26 mai 2015

Am blog, dar nu am timp

Mi-am dorit sa am blog si l-am primit. M-am bucurat de el cateva zile, am scris si am urmarit statisticile, pentru a vedea daca am macar un cititor. Mi-am propus sa scriu mult, caci idei am, insa timpul nu tine cu mine. La scurt timp dupa ce mi-am facut blogul am inceput munca. Cu serviciul pe care il am, in teorie ar trebui sa imi ramana destul timp pentru a scrie pe blog. Realitatea e alta. Pur si simplu nu reusesc sa ii aloc timp, asa ca zace abandonat, plin de praf, uitat uneori pana si de mine. Unii ar spune, in mod practic, ca trebuie sa ma bucur pentru faptul ca am serviciu. Da, ma bucur, insa eu as dori, mai ales in dimineti ca asta, sa pot imparti timpul in asa fel incat sa imi traiesc si viata, sa merg si la serviciu, sa scriu si pe blog. Ma intreb uneori cum reusesc altii, mai ales ca au familii, copii de crescut si ingrijit, poate si gradini sau animale, ca eu, barbat tanar si singur, nu pot. Sau e tocmai din cauza ca traiesc mai intens, ca am alte preocupari si ele imi rapesc tot timpul? :)))
Am blog, dar nu am timp de el...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu